20/08/2019 - HC Artemis werkt met platform “Twizzit” om het ledenbeheer in goeie banen te leiden, facturaties uit te voeren, berichten te sturen, teams samen te stellen, kalenders op te maken, website te onderhouden, en nog zo veel meer. Het is een uitgebreid programma waar ook leden toegang toe hebben.

Elk lid ontvangt bij inschrijving een persoonlijke login waarmee hij/zij de toegang tot Twizzit kan activeren. Maar omdat een eerste gebruik soms overweldigend kan zijn hebben we 4 concrete tips:

  • TIP1: Twizzit heeft een mooie support pagina, waarin heel wat vragen beantwoord worden. Check zeker de pagina http://support.twizzit.com/article/twizzit-instellen-als-gebruiker/ indien je moeilijkheden ondervindt bij het inloggen, berichten ontvangen, of te wisselen tussen de accounts van je verschillende kinderen.
  • TIP2: SPAM ? Berichten die de club verstuurt aan leden worden verzonden vanuit een postbus die "noreply@twizzit.com" heet. Dit heeft het nadeel dat deze berichten soms bij de ontvanger als "SPAM" worden aanzien. Dit kan je voor oplossen door mailberichten afkomstig van "twizzit.com" als veilig te beschouwen. Raadpleeg de help-functie van je programma hoe je dat kan doen.
  • TIP3: stuur geen vraag of antwoord aan "noreply@twizzit.com", want deze komen op de club niet toe. Gebruik het gewone info@hcartemis.be daartoe.
  • TIP4: wist je dat je zelf kan bepalen of je berichten van de club ontvangt op alle emailadressen die in je account zitten, of slechts op 1 specifiek adres? In de linkernavigatiebalk op de website, of onder de funtie "MEER" (de drie streepjes) in de app, kan je naar "Persoonlijke voorkeuren" gaan: daar kan je aanduiden op welke adressen je berichten wenst te ontvangen. Handig, niet?

Een gratis tip erbij: vraag je teamgenoot om te helpen als het even niet lukt, hockey is een ploegsport ;-)!